بانک مسکن
بانک مسکن

بانک مسکن

دعای حضرت بقیة الله برای شیعیان

سیدبن طاوس (رضوان الله ) می گوید: " سحرگاهی به سرداب مقدس رفتم دیدم که امام زمان عج مشغول دعا هستند.با خود گفتم: آقا چه دعایی می خوانند و از خدا چه می خواهند؟ دیدم چنین می فرماید:

 

" اللهم ان شیعتنا خلقت من شعاع انوارنا و بقیة طینتنا و قد فعلوا ذنوبا کثیرة اتکالا علی حبنا و لا یتنا فان کانت ذنوبهم بینک و بینهم فاصفح عنهم فقد رضینا و ما کان منها فیما بینهم فاصلح بینهم و قاص بها عن خمسنا و ادخلهم الجنة و زحزهم عن النار و لا تجمع بینهم و بین اعدائنا فی سخطک" (1)

 

خدایا! شیعیان ما را از شعاع نور ما و بقیه طینت ما خلق کردهای. آنها گناهان زیادی به اتکا محبت و ولایت ما انجام داده اند. پشت گرمی آنها به ماست و چشم شفاعت به ما دارند.

 

اینجا نکته ای را عرض کنم. اگر رانندهای مرتکب خلاف شود و تصادق کند،باید او را محاکم قضاییه محاکمه و جریمه کنند. دو راننده خلافکار که یکی راننده رییس الوزا و دیگری راننده فلان عطار است، با اینکه تقصیرشان مثل هم است اما راننده عطار بدنش می لرزد می گوید: ای وای زندگیم از بین رفت، حبس و زجرم می کنند. اما راننده رییس الوزا پشتش گرم است، با خود می گوید: اربابم مشکل را حل می کند. فرق ما شیعه ها با سنی ها همین است. نمی گویم نافرمانی کنید. سو استفاده نشود! ارباب ما از نافرمانی بدش می آید و منزجر است و دلش به درد می آید اما در عین حال اگر یک شیعه ای غلطی کرد و بیست و پنجی خورد! با خود می گوید: ما ارباب داریم. امام حسین و حضرت زهرا و امام زمان شفاعت می کنند. دلشان به ارباب گرم است. حضرت بقیة الله همین را در دعا نقل می کنند: " خدایا! گناهانی را که به پشت گرمی محبت ما انجام داده اند را ببخشای."

سید بن طاوس می گوید: " من تکان خوردم ! قربان این مهر و محبت و آقایی بروم. در خلوت به سرداب مقدس و محل عبادتش آمده و برای شیعیان وساطت می کند." عبارت بعدی تکان دهنده است: " خدایا! گناهان حق الناسی که بین خود آنهاست را اصلاح کن و از خمسی که حق ماست به آنها بده تا راضی شوند" خدایا! به روح مطهر خاتم النبیین و به آیات قرآن مبین، امام زمان را از ما خوشحال بفرما. خدایا! فرج امام زمان را نزدیک بفرما.

 

1.        ملاقات با امام زمان ج1 ص 199

2.        هرگز نباید راه بین خوف و رجا را از دست بدهد. اگر چه ایمان به شفاعت اهل بیت شرط شفاعت آنها در حق مومن است اما تکرار گناه گاهی باعث از دست دادن محبت و ولای اهل بیت می شود.اگر چه روایات بسیاری درباره شفاعت دوستان و شیعیانشان دارند اما روایاتی نیز دلالت بر آن دارد که باید به شفاعت آنها مغرور نگردیم و به گناه آلوده نشویم

حق رفاقت خدا

 

خدا با ما رفیق است و حق رفاقت دارد. شبهای جمعه دعای مشلول را بخوانید و غفلت نکنید. من بیخود و از روی کتاب نگاه کردن حرف نمی زنم، تا اساس حرفم به کوه البرز و هیمالیا متصل نباشد نمی گویم. شبهای جمعه دعای مشلول را بخوانید، خاصیت عجیبی دارد.

اگر در اسما این دعا غور و غوص کنید شما را منقلب و گریان می کند و گریه اولین چشمه اتصال به مقام لاهوت است. گریه نشانه باز شدن در و اذن دخول به صقع الوهیت است.

در دعای مشلول می گوییم:

" یا شفیق یا رفیق، فکنی من حلق المضیق و اصرف عنی کل هم و غم و ضیق و اکفنی شر ما لا اطیق و اعنی علی ما اطیق " (مفاتیح الجنان ص 126) ای رفیق! ای مهربان! ای عزیز مهربان دلبر! خدا دلبر است! نگار است! یار است! دوست مهربان است. خدا حق رفاقت بر گردن ما دارد، خدا جلوه رفاقت دارد. به خودش قسم در دوران عمرم دو دقسقه و شاید کمتر، من تجلی رفاقت خدا را وجدان کردم. به خودش سوگند دلم می خواهد تمام بلیات عالم بر من متوجه شود و باز دو دقیقه آن حال تجلی رفاقت خدا را وجدان کنم. نمی دانید چه لذتی دارد!

اگر یک دقیقه با خدا رفاقت واقعی پیدا کنی و رفاقت خدا را ببینی، چطور رفیقی است؟! آن گونهای که بهترین عاشق انسان با انسان رفتار نمی کند! خدای متعال بالاتر ار آن رفتار می کند. چنان دل انسان را گرم می کند و انسان را به نشاط و انبساط روحی می آورد! اگر تمام لذائذ دنیا را روی هم بریزی و در یک کفه ترازو بگذاری، لذت یک آن رفاقت خدا از همه آنها بیشتر است. به وسیله الفاظ من درک نمی کنی. خدا انیس است، با انسان انس می گیرد " یا انیس المستوحشین فی الظلم " اگر در تاریکی مشکلات و فشارها قرار بگیری، انیس خدا را می بینی.                                                                                    مرحوم حلبی

System Mechanic Professional 6.0u

یک مکانیک تمام عیار برای سیستم شما! امکاناتی که این مکانیک در اختیار شما قرار میده به شرح زیر هستش:



Spyware Protection
محافظت از کامپیوتر شما در مقابل انواع spyware, malware, adware.

Disaster Recovery
کامپیوتر خودتون رو از دست هارد دیسکهای معیوب نجات بدید!

Startup Optimizer
سرعت بالا اومدن (Boot) دستگاه خودتون رو با Optimize کردن برنامه هایی که در این فرایند اجرا میشوند بالاتر ببرید.

Disk Defrag
یکپارچه سازی درایوهای شما برای داشتن سرعتی بالاتر

Registry Optimization
بهینه سازی رجیستری ویندوز شما برای داشتن سرعتی بهتر و ویندوزی سرحالتر

Advanced Process Manager
مدیریت پیشرفته بر روی فایلهای در حال اجرا.



این نرم افزار در دو نسخه حرفه ای و معمولی برای کاربران عادی و حرفه ای طراحی شده که میتونید دریافت کنید.