بانک مسکن
بانک مسکن

بانک مسکن

حساب آتیه طلایی بهتر از بیمه عمر

بانک مسکن در راستای بکارگیری و ارائه ابزارهای خدمات نوین بانکی به اقشار مختلف و جلب رضایتمندی مشتریان ، اقدام به معرفی طرحهای متنوع سپرده سرمایه گذاری بلند مدت بصورت دوره ای نموده است تا سپرده گذاران قادر باشند از طریق اندوخته و پس انداز تدریجی ، در پایان دوره سرمایه گذاری از سود سپرده های بلند مدت بهره‌مند شده و همچنین از سرمایه قابل توجهی برخوردار گردند .

سپرده آتیه طلایی از تشکیل پس اندازهای کوچک به منظور دستیابی به سرمایه بزرگتر با هدف تامین آینده ای روشن برای اقشار گوناگون جامعه بدون هرگونه محدودیت سنی افتتاح می گردد.

 

ادامه مطلب ...

آشنایی با آلرژی های بهاری

روزها شروع به بلند شدن و گرمتر شدن کرده اند و باد بهاری با ملایمت میوزد و بیشتر پرندگان دور هم جمع شده اند. درختان شکوفه داده اند و چمن ها شروع به رشد کرده اند.این زمانیست که ممکن است شما شروع به خاراندن چشمانتان کنید تا جائی که متورم و قرمز شوند به این عمل آلرژی در فصل بهار می گویند.

 

اگر آب ریزش پیدا کرده اید و احساس خفگی میکنید...
اگر مدام عطسه میکنید و در تمام طول روز چرت میزنین و شبها هم با دهان نفس میکشید
ممکن است که شما به رایج ترین نوع آلرژی که اغلب به ان تب یونجه میگویند دچار شده باشید و علت ان اصولا گرد و خاک و گرده افشانی گیاهان میباشد .
به هر حال تب یونجه فقط یکی از فعل و انفعالاتی است که توسط فاکتور شرایط محیطی یا غذا مردمی را که سیستم ایمنی حساسی دارند مبتلا میکند و ممکن است که برای فرد مبتلا سوزش های شدید و دردناک به بار بیاورد .

 

ادامه مطلب ...

سنگ کلیه و روش های درمان سنگ کلیه

سنگ کلیه - سنگ کلیه ذرات کوچک و سخت که در یک یا هر دو کلیه تشکیل شده و گاهی به داخل حالب ها (لوله های عضلانی باریکی که ادرار را از کلیه ها به مثانه منتقل می کنند) انتقال یابند. سنگ کلیه از نظر اندازه از یک دانه شن تا حدود یک توپ گلف متغیر بوده و ممکن است منفرد یا متعدد باشد.

سنگ کلیه معمولاً بزرگسالان بالای ۳۰ سال از هر دو جنس را مبتلا می سازد ولی در مردان شایع تر است.

   ادامه مطلب ...

افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن،مسعود ایزدی مدیر روابط عمومی بانک گفت:موضوع افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن تا سقف 500میلیون ریال برای استفاده فردی و 600میلیون ریال برای استفاده زوجین خانه اولی از سال 1393 در دستور کار مدیران بانک مسکن قرار گرفته است که با انجام اقدامات کارشناسی و رفع ابهامات این طرح، نتیجه به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام شده است.
وی افزود:با نهایی شدن این طرح در بانک مرکزی و تصویب آن در شورای پول و اعتبار، جزییات برای عموم مردم و متقاضیان اعلام می شود.
  ادامه مطلب ...