بانک مسکن
بانک مسکن

بانک مسکن

Winamp 5.112

دیگه فکر نکنم Winamp احتیاجی به توضیح داشته باشه . امیدوارم لذت ببرید .

  File Pro : 5.73 MB - File Light : 937.5 KB
   
Download - Pro
    Download Light

UNTEH.Notepad.v1.10.S60

این برنامه همانطور که معلوم است برای نوشتن در گوشیهای سری ۶۰ است که با ظاهری همچون نت پد ویندوز و امکاناتی مشابه و قابلیت پشتیبانی از یونیکد می تواند بسیار مناسب باشد...

      

 ۱۵ کیلوبایت
 
Download

افزایش سرعت اینترنت تا 921

با سلام یه مطلبی در رابطه با افزایش سرعت گذاشته بودم که به 112 میرسوند ولی مثل اینکه برای بعضی ها کافی نبوده در اینجا افزایش رو به 921 آموزش میدم امیدوارم کافی باشه!

برای این کار باید روی my compeuter خود کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید و بعد گزینه hardware سپس Device Manager را انتخاب کنید. از پنجره باز شده +مودم را انتخاب کرده و روی مودم خودتان Properties را انتخاب کنید در پنجره جدید روی Advanced کلیک کرده و در قسمت Extra کلمه at&fx را تایپ کنید. سپس به گزینه start رفته بعد Settings سپس Network Connections بعد روی آیکونی که با آن به اینترنت کانکت میشین Properties کنید گزینه configure را انتخاب و Maximum speed را به 921600 افزایش بدید حالا برید کانکت شوید و اینبار حال کنید !

FirmTools AlbumCreator v3.4

یه برنامه ی بسیار جالب همراه با افکت های زیبا برای ساخت آلبوم های حرفه ای به صورت Flash یا HTML.  فایل کرک را جایگزین فایل اصلی کنید.

 

 ۵.۵۲ مگابایت
 
Crack
 Download