بانک مسکن
بانک مسکن

بانک مسکن

Panda Platinum 2005 Internet Security v9.02

احتیاج به توضیح داره؟
یکی از بهترین و قویترین آنتی ویروس های موجود٬ که در نسخه جدید خود با بکار گرفتن قدرت شناسایی ویروس های ناشناخته باعث شده بهتر قبل اسم در کنه. این نسخه Internet Security هستش ٬ یعنی AntiVirus , Firewall , AntiSpyware و غیره رو داخل خودش داره و همزمان با هم نصب میشوند.
مشکل اینجاست که سرعت سیستم و اینترنت رو تا حدی کاهش میده و فکر کنم به درد سیستم های داخل ایران نخوره. (این فقط نظره شخصی من هست نه بیشتر...)
 
 
۳۴ مگابایت
 File 1   2

Maxthon 1.2.5 Standard/Combo

این روزها مرورگرها زیاد شدن. Maxthon هم یکی از مرورگرهای حرفه ای و زیبا هست که خیلی از کارهای برنامه های دیگر رو که در زمینه خودش هست انجام میده. پیشنهاد میکنم که امتحانش کنید. چون با وجود این همه مرورگرهای زیبا و حرفه ای کم کم جایی برای IE نمیمونه.



 ۱.۸۸ مگابایت
 
Patch 
 
Download Maxthon Standard
 ۴.۸۰ مگابایت
 
Download Maxthon Combo

AM Browser 2.0 RC2

یه جستوجوگر بسیار عالی که خودم ۲ ساله دارم ازش استفاده میکنم و واقعآ ازش راضی ام. استفاده خیلی کم از حافظه٬ جلوگیری از باز شدن پاپ آپ ها و سرعت بسیار بالا در باز کردن صفحات وب از ویژگی های این جستوجوگر می باشد. حدود ۲ ماهی است که از Crazy Browser به AM Browser تغییر نام داده و بسیار کامل تر شده.

 ۶۷۳ کیلوبایت
 
Download

DynamicFactory Templates

این هم ۳ قالب بسیار بسیار زیبا از قالب های Dynamic Factory که میتونید بصورت رایگان دریافت کنیدش.
 

 ۹.۵۷
 Download