بانک مسکن
بانک مسکن

بانک مسکن

بهترین روش برای پرداخت اقساط

بیشتر مشتریانی که برای پرداخت اقساط به شعب بانک مراجعه میکننددلیل،اصلی بیشترایشان پاک شدن اطلاعات روی فیش انتقال وجه   میباشد .در صورتیکه بهترین روش برای پرداخت اقساط انتقال وجه میباشد اگرمابرای پرداخت قسط از یک کارت استفاده کنیم مبلغ پرداختی ما همیشه مشخص و محفوظ می ماندزیرا این انتقال برای همیشه در صورتحساب کارت مبدا موجود میباشد

حق کسانی که بخاطر ما از زندگی خودشان گذشتند

حاج رجب محمدزاده، یکی از جانبازان 70 درصد کشورمان است که ظاهراً وضعیت جسمی‌ و نوع مجروحیتش، او را از یاد خیلی‌ها برده است.

http://s5.picofile.com/file/8134555334/1_3299.jpg

حاج رجب در این مدت 26 بار زیر عمل جراحی قرار گرفته تا به شکل امروز درآمده، هر بار در این عمل‌ها یک تکه پوست از دست، پا یا سرش جدا می‌کردند و به صورتش پیوند می‌زدند، از پوست سرش برایش ریش و سبیل ساختند، ولی استخوان دماغش جوش نخورد، خانواده‌اش می‌گویند در چهره‌ای که شما از حاج رجب می‌بینید، همه چیز ساخته دست پزشکان است.


وضعیت حاج رجب بعد از مجروحتیش باعث شده بود تا زندگی خودش و خانواده‌اش هم مثل صورتش از حالت عادی و طبیعی خارج شود، بچه‌هایی که تا مدتی قبل از سر و کول پدر بالا می‌رفتند حالا با دیدنش جیغ می‌کشیدند و فرار می‌کردند.

او بعد از هر عمل صورتی جدید پیدا می‌کرد و همین باعث شده بود تا خانواده‌اش نتوانند به راحتی با این وضعیت کنار بیایند

حاج رجبی که نه دهان دارد، نه فکی و نه دندانی، حالا آرزویش شده تا بعد از 26 سال لقمه نانی را در دهانش بگذارد و غذاهای خانگی را بخورد، همسرش می‌گوید تا یک سال فقط با سرنگ به حاج آقا غذا می‌دادم. او 27 سال است که فقط مایعات می‌خورد. در طول تمام این سال‌ها کسی پیدا نشد که درد دل ما را بفهمد، فقط می‌گفتند خدا اجرتان دهد، حاج رجب تنها 30 درصد سلامتی داشت که آن هم دو سال گذشته سکته قلبی کرد و مجبور به انجام عمل قلب باز شد، همیشه می‌گویم خوش‌بحال شهدا که شهید شدند، رفتند و راحت شدند، شوهر من جلوی چشمانمان روزی چند بار شهید می‌شود.

فرزند بزرگ حاج رجب دو سال گذشته را به یاد می آورد که پدرش را به خاطر عمل قلب باز در بیمارستان بستری کرده بودند، او می‌گوید: سکته‌ای که پدرم دو سال پیش کرد از سنگینی همین حرف‌های مردم بود، زمانی که حاج آقا عمل قلب باز در بیمارستان داشتند، در بخش آی‌سی‌یو مانیتورهایی برای ملاقات‌کنندگان جهت آگاهی از وضعیت بیمارشان نصب شده بود. وقتی برای ملاقات پدر به بیمارستان آمدیم، متوجه شدیم که مانیتور اتاق حاج آقا را قطع کرده‌اند، با پرس‌وجوهایی که کردم فهمیدم مردم شکایت کرده و از تصویر پدرم ترسیده بودند، به همین دلیل مانیتور اتاقش را قطع کردند، این قدر رفت و آمد کردم تا پس از مدتی تصویر وصل شد ولی از دور پدرم را نشان می‌دادند.

او تصریح می‌کند: پرستار اتاق پدرم برای دادن قرص‌هایش با حالتی خاص دم در اتاق می‌ایستاد، در حالیکه صورتش را به سمت دیگری می‌برد تا پدر را نبیند، قرص‌ها را دست من می‌داد تا به او بدهم، درحالی که این‌ها وظیفه پرستار است، من به آن پرستار گفتم، پدرم ترس ندارد، او فقط یک جانباز است، همین.


همکار گزامی خوبه مایی که برایمان احترام به جانبازان و انجام کارهای بانکی ایشان میسر است این کارو با اشتیاق و احترام انجام دهیم و با نگاه به ظاهر این عزیزان نگوییم اینکه از من هم سالمتره .

سقوط مرگبار یک فروند هواپیمای مسافربری در نزدیکی فرودگاه مهرآباد

یک فروند هواپیمای ایران 140 (آنتونوف 140) صبح یکشنبه ساعت 9 و 18 دقیقه، در محوطه درخت کاری شده یک منطقه غیرمسکونی در نزدیکی فرودگاه مهرآباد سقوط کرد.


** مشخصات کشته شدگان هواپیما

مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور دو نفر از کشته شدگان را خلبان و کمک خلبان، دو نفر را مهماندار، دو نفر کادر فنی و دو نفر دیگر را اعضای گارد امنیت این هواپیما عنوان کرد و افزود: 31 مسافر بزرگسال، 3 کودک زیر دو سال و سه نوجوان زیر 12 سال در بین کشته شدگان حضور داشته اند.



جانبازان اعصاب و روان


http://my-computer.persiangig.com/022358308073.jpg

هنوز در روزهاى جنگ نفس می کشند. در آماده باشند تا اگر آتش دشمن بارید از جان و ناموس وطن دفاع کنند