بانک مسکن
بانک مسکن

بانک مسکن

سال ۸۵

بـــــــهار داره میاد!

 

این اتفاق تکراری همیشه برای من تازه است!

 

تازه مثل گندم هایی که برای جوونه زدن بی تابی می کنن!

 

تازه مثل تکرار یا مقلب قلوب با چشم های بسته و تازه مثل عاشق شدن در اردیبهشت !

 

مثل همه کلمه های مقدسی که در اوقات خوب و سخت و دلتنگ زندگی ترانه میشن!

 

مثل ترانه عــــشــق !

 

وای نمی دونی تو بهار چقدر دیوونه میشم!

 

انگار همین چند روز پیش بود وقت سال تحویل آروم واسه خودم دعا کردم!

 

شاید انقدر آروم گفتم که خدا نشنید!

 

سال 84 برای من فقط و فقط یه چیز با ارزش داشت!

 

اونم وجود نازنین تـــــــو بود !

 

همه ماه ها بودن من و تو رو کنار هم حس کردن الا فروردین!

 

امسال فروردین من رو با تمام سختیها و با تمام دلواپسی ها  کنارت می بینی!

 

باشه که چشم های همیشه تازه تو من رو به آرامش دعوت کنه!

 

با من باش تا لحظه لحظه زندگیم رو زیبا ببینم!

 

            سالی سرشار از خوبی و پیروزی برای تک تک دوستانم آرزو می کنم

 

                                    سال نـــــــــــــــــــــــــو مبارک