بانک مسکن
بانک مسکن

بانک مسکن

McAfee VirusScan

جدید ترین نسخه ی این آنتی ویروس قدرتمند که یکی از رقیبان سر سخت Norton Antivirus
است . McAfee VirusScan  به مراتب کمتر از Norton سرعت سیستم شما رو میگیرد . هر چند که هیچ کدوم به پای Pc-Cillin نمی رسند و نخواهند رسید .

  ۱۰.۲ مگابایت
    Download

اگر می خواهید  نرم افزار رو Update کنید :

  ۷.۲۰ مگابایت
   Download

EzProtect v 1.0 S60

 

ویژگیهای این برنامه حرفه ای:

۱. محافظت از گوشی توسط قفلهای بسیار مقاوم  (ضد فرمت و ریست و فلاش)
۲. ویژگی AutoLock باعث می شود گوشی بطور خودکار پس از زمان تعیین شده و با تنظیم مورد نظر بین ۳۰ ثانیه یا ۱ ساعت قفل شود. (فقط با داشتن رمز مخصوص می توانید آنرا باز کنید
۳. دارابودن خود برنامه به قفل ScreenLock
۴. دزگیر (ضد سرقت حرفه ای) با دارابودن امکان بسیار هوشمند ( در هر بار روشن شدن موبایل سیم کارت را چک کرده و در صورت تغییر پیدا کردن سیم کارت ابتدا با سیم کارت ثانی به شماره ای که قبلا مشخص کرده اید مسیج SMS می فرستد و یا در صورت عدم امکان تک تماس بصورت مخفی میگیرد و "بلافاصله" سیستم را قفل نموده و از هرگونه تغییر و یا دسترسی به هر قسمت گوشی کاملا و ۱۰۰ در صد جلوگیری می کند تا فرد سارق یا خریدار از سارق هیچ عکس العملی نتواند نشان دهد >> در این صورت شماره ی سیم کارت ثانی ای که روی گوشی شما نصب شده به شماره ای که قبلا داده اید می افتد و فقط کافیست شماره ی سیم کارت ثانی را از طریق مخابرات رد یابی نموده تا بسرعت رد دلالان گوشی گرفته شود.)
۵. غیر قابل حذف کردن برنامه (البته بدون پسورد)
۶. ویژگی Audio Alert که باعث میشود در هربار قفل شدن صفحه (در هر صورت) بوق ممتدی بکار بیفتد و تا ورود کلمه ی رمز صحیح ادامه داشته باشد.(تنظیم بصورت دلخواه)
۷. ویژگی RemoteSMS که خود دو قسمت دارد: اولا باعث میشود که شما بتوانید با یک SMS به سرعت گوشی خود را به حالت قفل در آورید .(قفل از راه دور) دوما :بتوانید با یک SMS بسرعت تمام تماسهای گوشی خود را به شماره مورد نظر Divert کنید. (کنترل تماسها از راه دور)

به شما دوست عزیز که نگران سرقت گوشی با کلاس خود هستید حتما توصیه می شود این نرم افزار را روی گوشی خود نصب نموده و بدانید: اتفاق فقط یکبار می افتد!!! باید آماده بود...

 ۱۲۲ کیلوبایت
 Download

Jetaudio 6.2.2 Basic

ا اینکه پلیر های بسیار زیادی برای پخش موزیک به باز آمده و بسیاری از آنها تقلیدی از Windows Media Player خود ویندوز هستند اما هنوز با عوض شدن طرح و قالب جت آدیو طرفداران خودشو تونسته حفظ کنه. به نظر من هنوز بهترین اجرا کننده موزیک و موسیقی همین جت آدیوست...

قابلیتهای فراوانی که اون داره باعث میشه از بقیه ممتازتر باشه:
۱. حجم کم رم لازم
۲. سرعت عمل بالای پخش
۳. قابلیت Rip سی دی های صوتی - ساخت سی دی صوتی - تبدیل فرمتها (حتیMp3 Pro برای کاهش حجم) - ضبط صدا از ورودیهای مختلف
۴. افکتهای طبیعی X-Fade و BBE MP و BBE viva
۵. قابلیت ساخت آلبوم با سرعت بالا در انتخاب و گزینش
۶. اضافه شدن Visualization مانند وین امپ (جلوه های تصویری متحرک)
۷. نمایش Lyric و حتی ویرایش تمامی گزینه ها و اطلاعات یک فایل صوتی و یا آلبوم
۸. داشتن تایمر اتوماتیک و آلارم و آتو شتدان
۹. قابلیت اتصال به اینترنت و شنیدن رادیو ها و دیدن تلویزیونها... و داشتن برنامه مجزای JetCast

 ۱۵.۶ مگابایت
 Download

Macromedia Fireworks 8.0

بازم یک نرم افزار دیگه از Macromedia که به درد Web Designer ها میخوره . Fireworks ابزارهایی برای تکه تکه کردن عکس ها ، ایجاد دکمه و قرار دادن لینک بر روی عکس ها و ... را دارد که نسخه ی ۸ اون هم چند وقت پیش عرضه شد که الان میذارم .

 این نرم افزار تقریباً مشابه با Adobe image Ready می باشد
  ۸۸.۵۳ مگابایت
  Serial: WPD800-56838-29732-32084
   Download