بانک مسکن
بانک مسکن

بانک مسکن

بستن اتوماتیک برنامه های هنگ کرده

مطمئنأ این مشکل برای شما نیز پیش آمده است که برنامه ای تحت ویندوز ، دچار مشکل شده باشد و پیام Not Responding بدهد. ساده ترین کار در این زمان فشردن سه کلید Ctrl+Alt+Delete و انتخاب برنامه و زدن دکمه End Task است تا برنامه هنگ کرده بسته شود. اما این کار ممکن است وقت زیادی از شما را بگیرد. هم اکنون قصد داریم ترفندی کارآمد را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید پس از هنگ کردن برنامه به طور اتوماتیک آن را ببندید بدون اینکه عملی انجام دهید.

بدین منظور:


از منوی Start وارد Run شوید و عبارت regedit را وارد کرده و Enter بزنید تا وارد ویرایشگر رجیستری شوید.
اکنون به آدرس زیر بروید:
HKEY_CURRENT_USER/Control Panel/Desktop
حالا از قسمت دیگر رجیستری روی AutoEndTasks دوبار کلیک کنید. در پنجره کوچک باز شده در قسمت Value Data عدد 0 را به 1 تغییر دهید.
OK کرده و رجیستری را ببندید. سیستم را مجددأ راه اندازی نمایید.

Norton Ghost v12.0

محافظت از کامپیوتر خود توسط پیشرفته ترین سیستم گرفتن نسخه پشتیبان (Backup) و بازگرداندن آن (Recovery)
گرفتن Backup کلی از کلیه Drive های هاردتان یا partition هایش.
تهیه نسخه پشتیبان از یک یا چندین فایل یا پوشه تایید شده.
گرفتن Backup افزاینده و کارآمد - ایجاد Backup های افزاینده به سیستم شما برای صرفه جویی در فضا و وقت, بدون احتیاج به Restart
پشتیبانی از جستجو در فایل Backup گرفته شده
اختیارات ذخیره سازی Backup در محیط های مختلف مانند CD یا DVD و یا سخت افزارهای قابل اتصال از طریق USB وFireWire  - IEEE 1394
قابلیت کنترل از راه دور تمامی Norton Ghost های سیستم های دیگری که در شبکه تان وجود دارد.
و امکانات فوق العاده حرفه ایی و پیشرفته دیگر…

 

 حجم فایل: 67 مگابایت
 دانلود

PDF to Word v3.0

جدیدترین نسخه ی نرم افزار تبدیل PDF به متن .

این برنامه یکی از معروفترین و کاربردی ترین نرم افزارهای تبدیل متون pdf به متن می باشد . که درحین سادگی ظاهر ، کاربردی اسان دارد .

امکانات :

قابلیت تبدیل PDF به Microsoft Word documents
قابلیت تبدیل چندین فایل متنی در یک فایل
قابلیت تبدیل بدن نیاز به نرم افزارهای MS Word, Adobe Acrobat and Reader
قابلیت پشتیبانی از Win98/ME/NT/2000/XP/2003/Vista
قابلیت تغییر انداره صفحات به یکدیگر
قابلیت تبدیل متن و عکس
استفاده اسان و سریع
قابلیت تبدیل فرمت PDF1.6
قابلیت باز کردن متن جدید پس از تبدیل
و ….

 حجم فایل : 3.8 مگابایت

 دانلود

بازگشایی رمز فایلهای Zip و MS Word و MS Excel توسط Ultimate ZIP

بسیاری از افراد برای محافظت از اطلاعات و آرشیو های خود آن ها را رمز گذاری می کنند , برای مثال آرشیو های فشرده Zip و یا متون Microsoft Word از جمله این موارد می باشد که کاربر مایل نیست تا شخص دیگری به آرشیو متنی و یا فایلی او دتسرسی و توانایی ویرایش مجدد آن را داشته باشد . ولی ممکن است شما پسوردی که برای این فایلهای مهم خود گذاشته اید فراموش شود و یا شاید مایل باشید به پسورد یک فایل رمز گذاری شده دسترسی پیدا کنید !

Ultimate ZIP Cracker نرم افزاری برای بازگرداندن و کشف پسور فایلهای Microsoft Word , Microsoft Excel و فایلهای آرشیوی Zip و Arj می باشد ! این نرم افزار از روش های مختلفی برای یافتن پسورد استفاده میکند که از آن جمله می شود به روشهای : Password Wizard ( یافتن پسورد مرحله به مرحله ) , Brute Force Attack ( امتحان کردن تمامی پسوردهای ممکن ) , Smart Search ( امتحان کردن تمامی پسوردهای قابل تلفظ ) , Dictionary Search ( امتحان پسورد های موجود در لیست دیکشنری ) , Date search ( امتحان کردن بیش از 5000 فرمت تاریخی ) و .... این نرم افزار از روش دیگری به نام Guaranteed decryption سود می برد که با تضمین پسورد مورد نظر را برایتان کشف خواهد کرد ! فقط به یک سیستم پنتیوم 4 و حد اکثر و در سخت ترین حالت به 4 روز زمان برای انجام این عمل نیاز دارد ! لیستی از سایر جزییات این نرم افزار در این صفحه از سایت قرار دارد که دیدنش خالی از لطف نیست . Ultimate ZIP Cracker را میتوانید از اینجا : دانلود کنید نسخه ی 7.3 را با حجم 900 کیلوبایت تصویری از محیط برنامه Translate To English http://www.freeserials.com/serials/download.php?id=2257&char=U "