بانک مسکن
بانک مسکن

بانک مسکن

کدهای مخفی

کدهای مخفی گوشی های نوکیا

#06#*
سریال نامبر گوشی را نشان میدهد

#92702689#*
نمایش : سریال نامبر گوشی ، تاریخ ساخت ، تاریخ فروش ، تاریخ آخرین تعمیرات ( 0000 به معنای نداشتن تعمیر قبلی) برای خروج از این صفحه باید گوشی را خاموش و دوباره روشن کنید.

#3370*
با این کد شما از حالت EFR استفاده خواهید کرد که باعث میگردد از حداکثر کیفیت صدای گوشی برخوردار شوید اما در عوض مصرف باطری شما کمی بالاتر خواهد رفت ؛ بر روی گوشی نوکیا 3310 آزمایش شد و عمل کرد)

#3370#
حالت EFR را غیر فعال میسازد.

#4720#*
گوشی را در حالت کیفیت صدای پائین قرار میدهد و در عوض مصرف باطری شما درحدود 30 درصد کاهش میابد.

#4720#*
حالت قبل را غیر فعال میسازد.

#0000#* و یا #9999#*
ورژن سیستم عامل گوشی ، تاریخ ساخت نرم افزار ، و نوع فشرده سازی را نشان میدهد.

#30#*
شماره های محرمانه گوشی را نمایش میدهد.

#67705646#*
در گوشیهای مدل 3310 و 3330 لگوی شبکه را حذف میکند  IR-TCI

#73#*
تایمر گوشی و همچنین تمام امتیازات بدست آمده در بازیها را Reset میکند.

#746025625#*
نمایش وضعیت سرعت clock سیمکارت گوشی. اگر گوشی شما دارای حالت SIM Clock Stop Allowed باشد به این معنا خواهد بود که گوشی شما میتواند درحالت کمترین میزان مصرف باطری درحالت Standby قرار بگیرد.

#2640#*
کد رمز فعلی گوشی را نشان میدهد. کد رمز گوشی در حالت عادی 12345میباشد. ترفندستان.کام

#7780#*
RESET گوشی یا همان بازگشت به حالت تنظیمات کارخانه ای. مناسب برای زمانیکه گوشی قاطی کرده است . درواقع درایو C گوشی را ریست میکند (ریست گوشی بدون حذف برنامه ها) بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت که اگر آنرا قبلا تغییر نداده باشید 12345 میباشد.)

#7370#*
فرمت گوشی . مناسب برای زمانیکه گوشی خیلی خیلی قاطی کرده است. درواقع این کد درایو C گوشی را فرمت میکند و البته تمامی برنامه ها و فایلهای موجود بر روی این درایو از بین خواهند رفت . بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت که اگر آنرا قبلا تغییر نداده باشید 12345 میباشد.)

روش مستقیم فرمت گوشی های اسمارت فون بدون نیاز به منوی گوشی:
اگر پسوورد ( security code ) گوشی قبلا تغییر داده شده است و آنرا نمی دانید و همچنین گوشی شما از سیستم عامل سیمبین ورژن7 استفاده می کند ( مثل 6600 و 7610 و 6620 و 6260 و 9500 و 9300 ) ابتدا گوشی را خاموش کرده و در حالیکه سه دگمه سبز ، * ، 3 را همزمان نگه داشته اید گوشی را روشن کنید و آنها را آنقدر نگه دارید تا کار فرمت آغاز بشود. دراین حالت از شما دیگر پسوورد خواسته نخواهد شد و مستقیما گوشی فرمت خواهد شد.

#43#*
کنترل حالت call waiting ( انتظار) گوشی.

#61#*
کنترل شماره ای که به عنوان divert در صورتیکه به تلفن پاسخ داده نشود ، تعیین گردیده است.

#62#*
کنترل شماره ای که به عنوان divert درصورتیکه شبکه دچار اشکال باشد( آنتن نباشد) تعیین گردیده است.

#67#*
کنترل شماره ای که به عنوان divert درصورتیکه گوشی اشغال باشد ، تعیین گردیده است.

#شماره*21**
divert به شماره مورد نظر در هر حالتی.

#شماره*61**
divert به شماره موردنظر در حالت عدم پاسخ گوئی ( no Reply )به تلفن زده شده.

#شماره*67**
divert به شماره مورد نظر در حالت اشغال بودن گوشی ( on Busy )


کدهای مخفی گوشی سامسونگ

سریال نامبر گوشی

#9999#*
ورژن نرم افزار گوشی

228#*#8999*
وضعیت باطری ( دما ، ولتاژ ، ظرفیت)

246#*#8999*
وضعیت برنامه

289#*#8999*
تغییر سرعت زنگ آلارم گوشی

324#*#8999*
Debug screen

367#*#8999*
Watchdog ( رمز گوشی)

427#*#8999*
Trace Watchdog ( پیدا کردن رمز گوشی)

523#*#8999*
تغییر میزان کنتراست صفحه تصویر تنها در ورژن G60L01W

636#*#8999*
وضعیت حافظه

746#*#8999*
حجم فایل سیم کارت

778#*#8999*
اطلاعات سیم کارت

(www.tarfandestan.com ترفندستان)
289#*#8999*
تست رینگ تون

778#*#8999*
جدول SIM Service

377#*#8999*
تصحیح EEPROM Error ( از کلیدهای جانبی برای انتخاب مقادیر cancel و ok استفاده کنید)

785#*#8999*
RTK( Run Time Kernel ) Error اگر ok را بزنید گوشی ریست میگردد.

947#*#8999*
ریست گوشی در مواقعی که گوشی بسیار قاطی کرده است.

842#*#8999*
تست ویبراتور

اگر دقت کنید کدهای بالا در گوشی شما عمل نکرد به جای *8999 کدها ، عدد 0 را قرار بدهید. برای مثال : کد #842*8999#* تبدیل به کد #0842#* میگردد.
اگر باز هم تاثیر نکرد اینبار به جای عدد 8999 که در همه کدها مشترک میباشد عدد 9998 را قرار بدهید.

 

نماز جمعه در قرآن

 قال الله تبارک و تعالی : یا ایها الذین آمنوا اذا نودی للصلوه من یوم الجمعه فاسعوا الی ذکرالله و ذروالبیع ذالکم خیرلکم ان کنتم تعلمون.

ای کسانی که ایمان آورده اید هنگامی که ندا داده شود برای نماز در روزجمعه، پس بشتابید به سوی یاد خدا، و خرید و فروش را واگذارید این برای شما بهتر است اگر بدانید.
براساس آن چه مفسران شیعه و سنی نگاشته اند تردیدی نیست که این آیه در رابطه با نمازجمعه و وجوب آن نازل شده و در بردارنده نکات قابل توجهی است :
1 ـ خداوند مومنان را در این آیه مخاطب قرار داده و از این رهگذر آنان را احترام کرده است .
2 ـ این مومنان اند که از نمازجمعه بهره مندمی گردند چرا که مقتضای ایمان ، عمل به واجبات الهی و سبک نشمردن آن هاست و اهتمام به نمازجمعه و شرکت در آن فوائد فراوانی را نصیب نمازگزاران جمعه خواهد کرد.
3 ـ از نمازجمعه به « ذکر الله » یعنی یاد خدا تعبیر شده و از آن جا که برخی آیات قرآن آیات دیگر را تفسیر می کند و به مصداق آیه شریفه « الابذکرالله تطمئن القلوب » نمازجمعه آرامش بخش قلب های مومنان خواهد بــودو علاوه بر آرامش روحی در دنیا ، می توان به نتیجه اخروی آن که بهشت موعود پروردگار است نیز اشاره داشت .
« یا اینها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی » ای آن که دارای نفس مطمئنه ای ، به سوی پروردگار خود برگرد در حالی که تو از خدا خشنودی و هم خدا از تو ، پس در زمره بندگان من داخل و به بهشت وارد شو .
4 ـ ازمردم خواسته شده به طرف نمازجمعه بشتابید . « فاسعوا الی ذکرالله »
5 ـ از مردم خواسته شده تا کسب و تجارت و کار را رها نموده در نمازجمعه شرکت کنند .
« و ذروالبیع »
6 ـ جمله «‌ ذالکم خیرلکم ان کنتم تعلمون » باز تاکید دیگری بر اهمیت نمازجمعه است و صریحاً اعلام می دارد که ترک کار و کسب و پیشه ، و شرکت در نمازجمعه برای شما بهتر و پرفایده است اگر بدانید و توجه کنید !
7 ـ در ادامه این آیه با تعبیر « و اذا راوا تجاره او لهوا انفضوا الیها و ترکوک قائماً قل ما عندالله خیر » به انتقاد از کسانی می پردازد که پیامبر (ص) و نمازجمعه را رها کرده و به سوی مال النجاره شتافته اند و اظهار می دارد که آن چه را شما از نمازجمعه و از خداوند دریافت می دارید بهتراز لهو و تجارتی است که به دنبال آن رفته اید .
8 ـ جمله « لعلکم تفلحون» نیز بیانگر آن است که از این راه و از طریق اقامه نمازجمعه می توان به فلاح و رستگاری دست یافت .
9 ـ و بالاخره خداوند به لحاظ اهمیتی که برای این نماز قائل بوده ، سوره ای به نام سوره جمعه نازل فرموده ، و در آن به صراحت در چند آیه مردم را به اقامه این فریضه مهم دعوت فرموده است .
نکته : سوره جمعه مدنی است و یازده آیه دارد ، تعداد کلمات آن یکصدوهشتادوتعداد حروف آن هفتصد وچهل و هشت حرف است در تفسیر جامع تعداد حروف آن را نهصد و بیست حرف ذکر کرده است .

اثر دعا بر آب

یک محقق ژاپنی به نام ایموتو با انتشار یافته‌های تحقیقات خود مدعی شد که مولکول‌های آب هوشیار بوده و نه تنها نسبت به محیطی که در آن قرار دارند شکل پذیر هستند بلکه نسبت به مفاهیم انسانی نیز تأثیرپذیرند.
نظریه این محقق ژاپنی که تاکنون از سوی مؤسسات علمی فیزیکی و زیست‌شناسی مورد تأیید قرار گرفته است، مبتنی بر بررسی نمونه‌های فراوانی از کریستال‌های منجمد شده آب و مقایسه آن با یکدیگر است.
پروفسور «ایموتو» ‌که یافته‌های خود را در سه جلد کتاب ارائه کرده است، معتقد است که مفاهیم متافیزیکی محیط بر روی شکل و ترکیب مولکولی آب تأثیر می‌گذارد.
این دانشمند ژاپنی که فارغ‌التحصیل دانشگاه یوکوهاماست، دارای یک مؤسسه تحقیقاتی به نام SHM در ژاپن است که امور تحقیقاتی مربوط به کریستالیزه شدن آب را در آنجا انجام می‌دهد. 


آب، پیام مهمی برای ما دارد. آب به ما می‌گوید که نگاه عمیق‌تری به خودمان و محیط اطرافمان بیندازیم. زمانی که با آیینه آب به تماشای خود می‌نشینیم، این پیام به طور شگفت‌آوری خود را شفاف و درخشان می‌کند و در می یابیم که زندگی بشر مستقیما به کیفیت آبی که در اطراف ما یا درون بدن ماست، روی آورده است. تصاویر و اطلاعات ارائه ‌شده در این مقاله،‌ بازتابی از فعالیت «ماسارو ایموتو» است. «ایموتو» کتابی با نام «پیغام آب» منتشر کرده که برگرفته از یافته‌های تحقیقات جهانی وی است. اگر شما نسبت به تأثیرپذیری افکارتان از وقایع درون یا پیرامونتان شک و تردید دارید، اطلاعات و عکس‌هایی که در اینجا آورده شده را ببینید. این تصاویر که مستقیما بر اساس نتایج به دست آمده در کتاب «ایموتو» است، مطمئنا در فکر و ذهن شما دگرگونی پدید می‌آورد و عقاید شما را عمیقا تغییر می دهد .
بنا بر آنچه در کتاب «ایموتو» آمده است، انرژی ارتعاشی بشر، افکار، نظرات و موسیقی بر ساختار مولکولی آب اثر می‌گذارد.
«ایموتو»، تغییرات مولکولی آب را به وسیله تکنیک‌های عکسبرداری و مشاهده میکروسکوپی به صورت سند و مدرک درآورده است. به این صورت که وی قطراتی از آب را به صورت یخ درآورده و سپس آنها را در یک فضای تاریک میکروسکوپی مورد آزمایش که از قابلیت‌های عکاسی برخوردار بوده، قرار داده است. تحقیقات وی، آشکارا تغییر شکل ساختار مولکول آب را به نمایش گذاشته است و اثر محیط بر ساختار آب را نشان می‌دهد.
«ایموتو» به تفاوت‌های جالب ‌توجهی در ساختار کریستالی آب دست یافته است که از منابع گوناگون و شرایط مختلف در روی کره زمین تهیه شده‌اند.

برای درک بهتر این موضوع چندین مثال همراه با عکس آورده می شود :

۱- یکی از آزمایش های ایموتو تاثیر دعا بر شکل مولکول های آب بود . بدین منظور از عده ای خواست تا کنار رودخانه فوجی وارا ایستاده و دعا کنند . او نتایج عکسبرداری از مولکولهای آب را قبل از دعا و بعد از دعا به صورت زیر ارائه داده است :

شکل مولکول آب قبل از دعا

 

شکل مولکول آب بعد از دعا

۲- آزمایش دیگر او اثر موزیک های مختلف بر مولکول آب بود :

اثر آهنگ بتهوون بر مولکول آب

 

اثر آهنگ باخ بر مولکول آب

 

اثر رقص گروه کاواچی ژاپن بر مولکول آب

 

اثر موسیقی هوی متال بر مولکول آب

۳- در یکی از آزمایشات خود تاثیر کلمات مختلف بر مولکول های آب را به زبانهای مختلف مقایسه کرد بدین منظور کلمات مختلفی را روی بطری آب چسباند و اثراتش را مشاهده کرد :

اثر کلمه ی ادلف هیتلر

 

اثر کلمه ی مادر

 

شکل مولکول آبی که به زبان ژاپنی به آن گفته شده متشکرم

بنا به اظهارات ایموتو نوع گویش و زبان کلمات و یا گفته هایی که بر مولکولهای آب تاثیر می گذارند در این امر دخیل نیست چون هوشیاری آب به حدی است که مفهوم آنها را به هر زبانی که باشد درک می کند و بر اساس آن شکل می گیرد .

او معتقد است که مولکولهای آب رودخانه هایی که در دامن طبیعت و دور از شهر و آدمیزاد جریان دارند  دارای شکلی زیبا و برعکس شکل مولکولهای آب دریاچه ها و رودخانه هایی که از شهر و از کنار مردم عبور می کنند به دلیل افکار و رفتار منفی مردم زشت و نازیباست . 

مولکول آب یکی از رودخانه های ژاپن

 

مولکول آب یخ قطب جنوب

 

مولکول آب دریاچه ای در مرکز ژاپن

 

مولکول آب رودخانه ای که از میان شهرهای اصلی ژاپن می گذرد

۴- ایموتو معتقد است دعا از راه دور هم بر روی آب اثر میگذارد و ثابت کرد که به محض تفکر در مورد چیزی بلافاصله هاله های انرژی ما چه منفی و چه مثبت به سمت آن  میروند . بنا براین ازچند نفراساتید مسایل معنوی ژاپن که هیچکدام در توکیو زندگی نمیکردند خواهش کرد که ر‌اس ساعت معینی به آب مورد آزمایش او که یک فنجان از آب لوله کشی توکیو بود  فکر کنند ودعا کنند که زیبا شود :

تصویر مولکول بعد از دعای اساتید

جالب این است که تمامی اشکال زیبای مولکول آب به صورت ۶ ضلعی است به استثنای یک مورد که در یکی از آزمایشات ایموتو شکل مولکول آب ۷ ضلعی شد و در حال حاضر پروفسور ایموتو بر روی این موضوع تحقیق می کند .

ایموتو اظهار دارد که هر وقت آبی در کنار بوته های گل جریان داشته باشد ، مولکولهای آن سعی می کنند که شکل خود را به صورت آن گل تغییر دهند .

بنا بر آزمایشات یکی از محققان ایرانی به نام حمیده بی طرف ، زیبا ترین شکل آب زمانی است که آیه های قرآن بر آن خوانده شود !

حالا با تمام این حرفها و با آگاهی از این موضوع که ۷۰ درصد کره زمین و ۷۰ درصد بدن ما آدمها از آب تشکیل شده :

باز هم جرات می کنیم که به هم بگیم : دوستت ندارم ، ازت بدم میاد ، حالم ازت به هم می خوره ، ...

کدوم موسیقی رو برای گوش دادن و زمزمه کردن انتخاب می کنیم ؟

منبع به زبان اصلی