بانک مسکن
بانک مسکن

بانک مسکن

Alcohol 120% 1.9.5.2802

این برنامه رو خیلی از شما باید بشناسید ... برای ایمیج گرفتن از سی دی و رایت اونا هست دقیقا کاری که CloneCD انجام میده و همینطور ساختن درایو مجازی . میشه گفت که برتری نسبی که به CloneCD میتونه داشته باشه در خوندن انواع و اقسام فرمتهای ایمیج هست ولی در زمینه ی شکستن قفل سی دی CloneCD بهترینه .



 ۵.۱۱ مگابایت
 
Download & Crack ( پسورد فایل : www.dayz.ru )

NOD32 Antivirus System 2.50.25 for Windows NT/2000/2003/XP

در این مدت آنتی ویروس گذاشتم که خودم هم خسته شدم ولی هر چی نگاه میکنم بعضی هاشون واقعا به دردبخورن و همونطور که قبلا گفتم سلیقه ای هست .
این رو من خودم نصب نکردم هنوز ولی خیلی ازش تعریف میکنن به هر حال لینک در اختیار کسایی هست که طرفدارشن یا میخوان یه تستی بکنن .



 ۸.۳۰ مگابایت
 
Full Version For Registerde Users
 Download Trail
 Patch
 Trail Fixer
 Serials
Username: AV-2325194
Password: 11dp7w6aey
Or
Username: AV-2434223
Password: qnt953yvg3
Or
Username: AV-2480304
Password: c9f9nkmr7i
Or
Username: AV-2593035
Password: merjvieno1

Fraps 2.6.0 Build 4791

یه نرم افزار جالب برای عکس گرفتن و فیلمبرداری از دسکتاپ . جالب از این نظر که وقتی فیلمی رو نگاه میکنید میتونید ازش فیلمبرداری کنید و با یه فرمت تصویری ذخیرش کنید . البته من با ورژن های قدیمیش کار کردم و سرعت فیلمبرداریش یه کمی اسلوموشن بود و احتمالا توی این ورژنهای جدید بهتر شده .



 ۲.۴۹ مگابایت
 
Download Full ( لینک غیر مستقیم )


SlySoft CloneCD 5.2.4.2



 ۲.۳۷ مگابایت
 Patch
 Download