بانک مسکن
بانک مسکن

بانک مسکن

EzProtect v 1.0 S60

 

ویژگیهای این برنامه حرفه ای:

۱. محافظت از گوشی توسط قفلهای بسیار مقاوم  (ضد فرمت و ریست و فلاش)
۲. ویژگی AutoLock باعث می شود گوشی بطور خودکار پس از زمان تعیین شده و با تنظیم مورد نظر بین ۳۰ ثانیه یا ۱ ساعت قفل شود. (فقط با داشتن رمز مخصوص می توانید آنرا باز کنید
۳. دارابودن خود برنامه به قفل ScreenLock
۴. دزگیر (ضد سرقت حرفه ای) با دارابودن امکان بسیار هوشمند ( در هر بار روشن شدن موبایل سیم کارت را چک کرده و در صورت تغییر پیدا کردن سیم کارت ابتدا با سیم کارت ثانی به شماره ای که قبلا مشخص کرده اید مسیج SMS می فرستد و یا در صورت عدم امکان تک تماس بصورت مخفی میگیرد و "بلافاصله" سیستم را قفل نموده و از هرگونه تغییر و یا دسترسی به هر قسمت گوشی کاملا و ۱۰۰ در صد جلوگیری می کند تا فرد سارق یا خریدار از سارق هیچ عکس العملی نتواند نشان دهد >> در این صورت شماره ی سیم کارت ثانی ای که روی گوشی شما نصب شده به شماره ای که قبلا داده اید می افتد و فقط کافیست شماره ی سیم کارت ثانی را از طریق مخابرات رد یابی نموده تا بسرعت رد دلالان گوشی گرفته شود.)
۵. غیر قابل حذف کردن برنامه (البته بدون پسورد)
۶. ویژگی Audio Alert که باعث میشود در هربار قفل شدن صفحه (در هر صورت) بوق ممتدی بکار بیفتد و تا ورود کلمه ی رمز صحیح ادامه داشته باشد.(تنظیم بصورت دلخواه)
۷. ویژگی RemoteSMS که خود دو قسمت دارد: اولا باعث میشود که شما بتوانید با یک SMS به سرعت گوشی خود را به حالت قفل در آورید .(قفل از راه دور) دوما :بتوانید با یک SMS بسرعت تمام تماسهای گوشی خود را به شماره مورد نظر Divert کنید. (کنترل تماسها از راه دور)

به شما دوست عزیز که نگران سرقت گوشی با کلاس خود هستید حتما توصیه می شود این نرم افزار را روی گوشی خود نصب نموده و بدانید: اتفاق فقط یکبار می افتد!!! باید آماده بود...

 ۱۲۲ کیلوبایت
 Download

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد